orde in je huis
Orde in je huis brengt rust, ruimte en overzicht
Heb jij je zaakjes op orde?
- De huissleutel binnen een paar tellen gevonden als je weg moet?
- De boodschappen vlug uitgepakt, omdat elke categorie zijn eigen plek heeft?
- De was snel opgeruimd, omdat kleding zijn eigen plek heeft in de kast?
- Het speelgoed heb je zo te pakken of aan kant, want het heeft een vaste plek?
- De administratie zo bijgewerkt, want je weet precies waar én hoe het is geordend en georganiseerd?

Als werkende moeder, partner én mantelzorger weet ik hoe het kan zijn als je huis niet op orde is. En zeker als je veel ballen hooghoudt, is het belangrijk dat jouw eigen thuisbasis stevig staat.
Met orde in je huis ontstaat er niet alleen letterlijk ruimte in huis, maar ook rust en overzicht in je leven. Zodat je in staat bent om alle ballen hoog te houden.
Als professional organizer help ik je graag om een stevige thuisbasis te creëren.
De voordelen van orde in je huis
Orde in huis is veel meer dan een opgeruimde woonkamer, zolder of kledingkast:
- het geeft rust in je hoofd,
- overzicht in je dagelijkse leven en
- je houdt grip op de hoeveelheid spullen,
- daarnaast verspil je minder tijd met zoeken,
- ervaar je minder stress en
- je creëert letterlijk en figuurlijk meer ruimte.

Misschien heb je wel eens gekeken naar het programma Je Huis Op Orde op SBS6. Daar gaat een team aan de slag om huizen binnen een week op te ruimen, op te knappen en rigoureus afscheid te nemen van alles wat overbodig is.
Doordat er afscheid wordt genomen van veel spullen, is het team in staat om rust en overzicht te creëren in de woning. Vaak zie je tijdens de onthulling bij de deelnemers de lasten van de schouders vallen. Ze weten nu veel beter wat ze hebben, waar het is opgeborgen en kunnen daardoor de spullen beter onderhouden.
En dat is precies wat ik ook voor jou kan betekenen – met behulp van mijn persoonlijke aanpak en gericht op jouw situatie.
“Maartje is een professional organizer die me heel goed heeft geholpen met het samen opruimen van een overvolle garage na mijn verhuizing. Ze werkt overzichtelijk en is heel fijn in de omgang!”
Mijn aanpak: samen naar een huis op orde
Iedere situatie is anders en niet met elkaar te vergelijken. Als professional organizer werk ik daarom met een persoonlijke aanpak. Geen one size fits all, maar maatwerk dat past bij jouw leven en wensen, en waarmee jij stap voor stap je huis op orde krijgt:
Gratis kennismakingsgesprek
We bespreken jouw situatie en wensen. Wat wil je bereiken? Waar loop je tegenaan? Samen brengen we dit in kaart.
Plan op maat
We bepalen samen welke ruimtes of opbergsystemen prioriteit hebben om jouw huis op orde te krijgen. We stellen duidelijke doelen, hanteren een praktische aanpak, maar flexibiliteit blijft belangrijk.
Opruimen & organiseren
Samen gaan we aan de slag. We bepalen wat mag blijven en wat weg kan. Maar ook dat de spullen in de juiste ruimte worden opgeborgen.
Wil je het traject volledig uitbesteden? Ook dat is mogelijk. Kijk op de pagina Tarieven voor meer informatie.
Structuur aanbrengen
We zorgen dat de spullen een vaste plek krijgen in je huis. Indien nodig zetten we opbergsystemen op die werken voor jóu, je gezin en/of je leven. Belangrijk is dat het past bij jouw situatie.
Nazorg & tips
Je krijgt praktische tips en trics en een follow-up call om de orde in je huis te kunnen houden.
Samen aan de slag?
Ga jij de stap zetten en wil je werken aan orde in je huis?
Neem dan gerust contact met me op.
Samen zorgen we voor een opgeruimd huis waardoor jij rust, ruimte en overzicht ervaart.

Contact
Lupinestraat 6
5056 SP Berkel-Enschot
Nederland
Telefoon: 06 1863 7305
E-mail: maartje@rustenoverzicht.nl
KvK: 95147349
BTW-id: NL003541751B66