tarieven

Op deze pagina vindt je mijn uurtarief en pakketten voor particulieren.

Aarzel niet om contact met mij op te nemen, mochten er vragen zijn.

Voor zakelijke tarieven en mogelijkheden, vraag ik je vriendelijk om hier contact met mij op te nemen.

Wat kost een professional organizer of opruimcoach?

Een professional organizer brengt jou rust, ruimte en overzicht. Of dat nu betrekking heeft op een specifieke woonruimte, een hoeveelheid spullen, je administratie of tijdsplanning. Het inhuren van een professional organizer (of opruimcoach) kun je cadeau geven aan jezelf (zie het als een investering in jezelf) of aan iemand anders.

Je kunt klein beginnen met een QuickScan of meteen groots uitpakken door samen 12 uur aan de slag te gaan.

Sluiten de pakketten niet aan op jouw wensen en/of opruimvraagstuk, neem dan vooral contact met mij op om de mogelijkheden te bespreken. Maatwerk is altijd mogelijk.

Tarieven particulieren

Uurtarief

€ 59,00 per uur.

Zie de “kleine lettertjes” hieronder voor meer informatie.

Quickscan

€ 99,00 per sessie.

Eén sessie van 2 uur.

R

Telefonisch of online kennismakingsgesprek.

R

Evaluatie aan het einde van de sessie. Hoe nu verder?

R

Een samenvatting van de QuickScan wordt na afloop per email gestuurd.

De QuickScan is ideaal als je het advies van een professional organizer wilt inwinnen met betrekking tot een klein opruimvraagstuk. We gaan samen aan de slag en je krijgt tips en tricks om jouw opruim-uitdaging te tackelen.

strippenkaart

€ 275,00 per strippenkaart.

5 losse sessies van één uur.

R

Telefonisch of online kennismakingsgesprek.

In te plannen wanneer jij daar behoeft aan hebt, bijvoorbeeld;  

  • Voor feedback of nazorg, x maanden na het beëindigen van een traject.
  • Als je behoefte hebt aan extra tips en tricks.
  • Voor het zetten van de spreekwoordelijke puntjes op de i.
  • Om cadeau te geven.

Samen aan de slag 1

€ 330,00

6 uur coaching: twee sessies van elk 3 uur.

R

Kennismakingsgesprek op locatie van 60 minuten.

R

Plan van aanpak (incl offerte).

R

Coaching en ondersteuning tijdens de sessies. 

R

Korte evaluatie na elke sessie. 

R

Tips en tricks per email na afloop van het traject.

R

Twee weken na afloop van het traject, 1x telefonisch contact.

samen aan de slag 2

€ 486,00

9 uur coaching: drie sessies van elk 3 uur.

R

Kennismakingsgesprek op locatie van 60 minuten.

R

Plan van aanpak (incl offerte).

R

Coaching en ondersteuning tijdens de sessies. 

R

Korte evaluatie na elke sessie. 

R

Tips en tricks per email na afloop van het traject.

R

Twee weken na afloop van het traject, 1x telefonisch contact.

samen aan de slag 3

€ 636,00

12 uur coaching: vier sessies van elk 3 uur.

R

Kennismakingsgesprek op locatie van 60 minuten.

R

Plan van aanpak (incl offerte).

R

Coaching en ondersteuning tijdens de sessies. 

R

Korte evaluatie na elke sessie. 

R

Contact gedurende het traject via Whats App of email.

R

Tips en tricks per email na afloop van het traject.

R

Twee weken na afloop van het traject, 1x telefonisch contact.

Kleine lettertjes

  • Alle prijzen zijn inclusief BTW.
  • Reiskosten tot 25km enkele reis vanaf de Lupinestraat, Berkel-Enschot zijn inbegrepen in de prijs.
  • Eventuele parkeerkosten worden doorberekend.
  • Circa twee verhuisdozen t.b.v. donatie / kringloop worden per sessie meegenomen.
  • Kleine organizing materialen zijn inbegrepen in de prijs.
  • Pakketten: betaling kan in twee termijnen plaatsvinden.
  • Pakketten: het pakket dient binnen 12 maanden worden afgenomen.

Wil je graag meer informatie over mijzelf of de mogelijkheden bespreken, of heb je een andere vraag, aarzel dan vooral niet om contact met mij op te nemen.

Wat anderen over mij zeggen:

“Vandaag heeft Maartje mijn mappen met administratie van 20 jaar opgeruimd: wat kan er weg, wat moet bewaard blijven? 7 mappen werden teruggebracht naar twee …. Alles netjes geordend op categorieën. Rust en Overzicht is het resultaat!
Heel erg blij mee!”

Guusje

“Maartje is een professional organizer die me heel goed heeft geholpen met het samen opruimen van een overvolle garage na mijn verhuizing. Ze werkt overzichtelijk en is heel fijn in de omgang!”

Marjolein

“Het is goed om er op deze manier echt tijd voor te maken. Ik zag direct resultaat, maar ook meer orde en structuur in de hoeveelheid spullen. Tot slot heb ik nieuwe tools gekregen om hier zelf mee verder te gaan, daar ben ik je dankbaar voor!”

Sabrina

Contact

Lupinestraat 6

5056 SP Berkel-Enschot

Nederland

Telefoon: 06 1863 7305

E-mail: maartje@rustenoverzicht.nl

KvK: 95147349

BTW-id: NL003541751B66

 

Logo Organize Academy
Logo aangesloten bij ZZP Nederland
NBPO logo